DSA

Există servicii în magazinul nostru online care corespund definițiilor serviciilor intermediare, astfel cum sunt indicate în Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 - Legea privind serviciile digitale (DSA).

Aceste servicii sunt:

  • a) feedback-ul - o funcție care permite postarea de comentarii despre produse;

Pentru a ne asigura că, Clienții noștri pot utiliza magazinul nostru online în deplină siguranță, depunem toate eforturile pentru a elimina conținutul ilegal din serviciile menționate mai sus imediat ce luăm cunoștință de acesta și îl verificăm. Aceste reguli se aplică, de asemenea, Clienților noștri. Prin urmare, atunci când utilizezi Magazinul nostru online, nu transmite sau publica conținut ilegal.

Conținutul ilegal este o informație care, fie în sine, fie prin referire la o acțiune specifică, nu respectă legislația general aplicabilă sau Termenii și condițiile. Conținutul ilegal poate fi, în special:

  • - conținutul care încalcă drepturile de autor;

  • - conținut care este discriminatoriu, ofensator, vulgar, care incită la ură sau care încalcă în alt mod drepturile personale;

  • - prezentări ale Produselor și informații despre acestea care nu respectă anumite cerințe legale sau care încalcă drepturile altora.

Poți posta un feedback despre un Produs, cu condiția ca Produsul pe care îl evaluezi să fi fost efectiv achiziționat și testat de tine. În plus, ne rezervăm dreptul de a refuza să publicăm feedback-uri care:

  • a) sunt înșelătoare;

  • b) sunt scrise în schimbul unei remunerații;

  • c) conțin conținut publicitar sau de marketing sau se referă la așa-numita plasare de produse;

  • d) conțin linkuri către site-uri web;

  • e) încalcă drepturile personale sau regulile de conviețuire socială;

  • f) conțin date personale sau alte date sensibile;

  • g) nu au legătură cu produsul în cauză;

  • h) conțin conținut vulgar sau considerat de regulă ca fiind ofensator, conținutul de opinie fiind verificat automat pentru anumite cuvinte considerate de regulă ca fiind vulgare sau ofensatoare.

Este posibil să luăm noi înșine cunoștință de conținutul ilegal, dar putem, de asemenea, să primim informații despre existența acestuia de la orice persoană sau entitate, inclusiv de la denunțători de încredere, ale căror rapoarte sunt întotdeauna prioritare.

Nu efectuăm identificarea și verificarea prealabilă și automată a conținutului ilegal. Orice decizie cu privire la acestea este luată atunci când suntem informați de existența lor, de către persoane care au cunoștințele necesare pentru a face acest lucru.

De îndată ce primim informații despre existența unui conținut ilegal, îl vom elimina sau vom împiedica accesul la acesta.

În cazul în care un destinatar al serviciului nostru ne furnizează informații despre conținutul ilegal sau neconform, putem:

  • a) să limităm vizibilitatea anumitor informații, inclusiv prin ștergerea acestora, împiedicarea accesului la ele sau depozitarea lor;

  • b) să suspendăm sau să reziliem serviciul în totalitate sau parțial;

  • (c) să suspendăm contul sau să reziliem contractele de furnizare de servicii electronice pentru cont.

Acționăm întotdeauna cu respectarea drepturilor fundamentale ale destinatarilor serviciilor noastre și a dreptului la libertatea de exprimare și de informare. Oferim destinatarilor afectați de un anumit serviciu o justificare a motivelor pentru care am aplicat restricții.

Suntem obligați prin lege să luăm măsurile specificate în acestea sau să furnizăm informațiile specificate în cazul în care primim un ordin din partea unei autorități judiciare sau administrative autorizate. În cazul în care aceste măsuri te privesc pe tine sau conținutul pe care l-ai transmis, te vom informa cu privire la primirea unui astfel de ordin în termenul specificat în acesta sau, în cazul în care nu este specificat un astfel de termen, cel târziu în momentul în care luăm măsurile respective.

În cazul în care observăm orice informație care sugerează posibilitatea unei infracțiuni penale care pune în pericol viața sau siguranța persoanelor, informăm imediat autoritățile judiciare sau de aplicare a legii relevante din statul membru (statele membre) în cauză. În plus, punem la dispoziție toate informațiile disponibile pentru a acționa eficient în acest caz. Prioritatea noastră este să asigurăm siguranța și să protejăm interesele Clienților noștri.

În cazul în care observi conținut ilegal în cadrul serviciului nostru, ai dreptul de a ni-l raporta. Poți face acest lucru prin intermediul formularului disponibil pe această pagină, selectând "Conținut ilegal pe site".

În cazul în care ești beneficiarul unui anumit serviciu, raportezi un conținut ilegal și nu ești de acord cu decizia noastră sau cu justificarea acesteia cu privire la conținutul ilegal sau la conținutul care nu respectă termenii și condițiile serviciilor noastre, ai dreptul de a depune o reclamație în termen de 6 luni de la data la care te-am informat. Poți să depui reclamația în format electronic utilizând formularul disponibil pe această pagină, selectând "Reclamație împotriva unei decizii emise".

Vom răspunde la reclamația ta în cel mai scurt timp posibil și vom clarifica obiecțiile pe care le-ai ridicat.

Notă: În cazul în care o reclamație sau o notificare este nefondată, vom informa persoana care a făcut sesizarea. Cu toate acestea, în cazul în care o reclamație sau o notificare se repetă, în ciuda avertismentului trimis persoanei care a făcut sesizarea, avem dreptul de a suspenda prelucrarea reclamațiilor trimise de persoana care a făcut sesizarea pentru o perioadă de 12 luni.

Punct de contact pentru autoritățile statelor membre, Comisia și Consiliul pentru servicii digitale în limbile polonă și engleză: dsa@modivo.com