Produse rămase: 988
Afișează identificatorul versiunii

Sneakerșii Skechers, sau adevărații daddy boots

Dacă ar fi să descriem o marcă în câteva cuvinte, descrierea Skechers ar suna cam așa: pantofi buni la prețuri rezonabile. Această filozofie a ghidat Skechers încă de la înființare, un brand în oferta căruia vei găsi în principiu adidași moderni – atât pentru bărbați, cât și pentru femei, precum și alți pantofi cu caracter sportiv, dar care nu sunt destinați sporturilor specifice. Deși s-a speculat diferit, marca Skechers nu a încercat niciodată să preia clienți de asemenea puteri sportive precum Nike sau adidas. În schimb, s-a concentrat pe crearea de încălțăminte casual, cu o atmosferă sportivă și s-a bazat pe clienții tineri și pe căutarea de soluții de nișă care nu sunt atribuite niciunei mărci de top. Prin urmare, marca Skechers ne propune pantofi moderni, cum ar fi modelele de ugly shoes, la prețuri foarte favorabile – în comparație cu alte mărci de sport.

Un brand consacrat

Brandul Skechers a fost fondat în anii 1990, în special în 1992 de Robert Grennberg și fiul său Michael. Inițial, compania s-a ocupat doar de importul mărcilor europene, dar în scurt timp a înființat propria linie de încălțăminte – Skechers Sport Utility Shoes. Aceasta a contribuit, printre aletele, la clarificarea stilului american din anii 90. Și deși salonul acestui brand a fost înființat abia în 1995, până la deschiderea sa, s-a bucurat de un mare interes în rândul consumatorilor – a fost disponibil în magazinele care oferă spre vânzare încălțăminte de la mai multe mărci. Ce se ascunde în spatele succesului Skechers? Brandul nu a încercat niciodată să concureze cu giganți precum Nike. În schimb, a decis să dezvolte o zonă în care nu a fost observată până acum – oameni care caută pantofi sport, dar care nu au legătură cu niciun sport. Dacă și tu aparții acestui grup, sneakerșii Skechers sunt pantofii ideali pentru tine.