Buna ziua, cu ce te pot ajuta?

Atenție!

În prezent ne confruntăm cu o întârziere de 2-3 zile în livrarea coletelor. Ne pare rău pentru acest inconvenient.

Poți înregistra rapid și convenabil un retur pe site-ul nostru și poți alege modul în care dorești să returnezi produsul.

Află cum poți returna un produs

Facem tot posibilul să livrăm comenzile în 2-4 zile din momentul înregistrării. În situații excepționale, timpul de livrare poate fi prelungit. În acest caz, te informăm prin e-mail. Timpul de livrare nu include sâmbăta, duminica și sărbătorile legale.

Vă informăm despre fiecare etapă a realizarii comenzii prin trimiterea unui e-mail.

Din momentul în care ai predat coletul curierului, întreaga procedură de retur produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice. După ce coletul este înregistrat în depozitul nostru și este acceptat, te informăm prin e-mail, iar în 3-5 zile lucrătoare primești banii în cont.

Folosește opțiunea de anulare a comenzii prin intermediul chatbot-ului. Introdu în căsuța de chat subiectul solicitării - anulare - și lasă-te ghidat de asistentul nostru virtual. Odată ce solicitarea a fost procesată, vei primi un e-mail de confirmare.

Produsele din comanda anulată vor fi din nou disponibile pe site-ul nostru în termen de 24 de ore.

Produsul a fost deteriorat în timpul utilizării sau are un defect ascuns? Nu vă faceți griji, vă puteți plânge.

Aflați cum să faceți publicitate unui produs

Comanda din magazinul fizic poate fi ridicată în termen de 5 zile lucrătoare pentru comenzile plătite cu metoda de livrare Ridică din magazin.

Mai multe subiecte și răspunsuri pot fi găsite în

Adresa de e-mail