Buna ziua, cu ce te pot ajuta?
Atenție!
În prezent ne confruntăm cu o întârziere de 2-3 zile în livrarea coletelor. Ne pare rău pentru acest inconvenient.
Poți înregistra rapid și convenabil un retur pe site-ul nostru și poți alege modul în care dorești să returnezi produsul.
Facem tot posibilul să livrăm comenzile în 2-4 zile din momentul înregistrării. În situații excepționale, timpul de livrare poate fi prelungit. În acest caz, te informăm prin e-mail. Timpul de livrare nu include sâmbăta, duminica și sărbătorile legale.
Vă informăm despre fiecare etapă a realizarii comenzii prin trimiterea unui e-mail.
Din momentul în care ai predat coletul curierului, întreaga procedură de retur produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice. După ce coletul este înregistrat în depozitul nostru și este acceptat, te informăm prin e-mail, iar în 3-5 zile lucrătoare primești banii în cont.
Folosește opțiunea de anulare a comenzii prin intermediul chatbot-ului. Introdu în căsuța de chat subiectul solicitării - anulare - și lasă-te ghidat de asistentul nostru virtual. Odată ce solicitarea a fost procesată, vei primi un e-mail de confirmare.
Produsele din comanda anulată vor fi din nou disponibile pe site-ul nostru în termen de 24 de ore.
Produsul a fost deteriorat în timpul utilizării sau are un defect ascuns? Nu vă faceți griji, vă puteți plânge.
Comanda din magazinul fizic poate fi ridicată în termen de 5 zile lucrătoare pentru comenzile plătite cu metoda de livrare Ridică din magazin.
Adresa de e-mail