30 de zile pentru retur gratuit
vezi detaliile
Livrare de la 0 lei
vezi detaliile

Reclamație

vector

2 ani pentru depunerea unei reclamații
Fiecare produs din magazinul nostru beneficiază de o garanție de 2 ani.

vector

Soluționarea reclamațiilor în 14 zile calendaristice
Vei primi o decizie prin e-mail în 14 zile calendaristice

Produsul a fost deteriorat în timpul utilizării sau are un defect ascuns? Poți depune o reclamație online. Mai multe informații regăsești mai jos.

Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:

  1. Numărul comenzii - dacă produsul a fost achiziționat din magazinul online.
    Îl găsești în contul tău de client la rubrica "Comenzile mele" sau în e-mailul de confirmare a comenzii.
  2. Numărul bonului fiscal - dacă produsul a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul produselor comandate online la magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare.
  3. Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.
  4. O fotografie cu ambii pantofi și cel mult 2-3 fotografii cu defectele din mai multe unghiuri.
    Asigură-te că fotografiile sunt clare și că prezintă produsul în întregime și defectele.

Pentru a depune o reclamație, completează formularul online. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.

Vrei să depui o reclamație pentru un ceas defect?

Află mai jos cum poți face acest lucru.

Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:

  1. Numărul bonului fiscal - produsul a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul produselor comandate online cu livrare în magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare.
  2. Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.
  3. Formularul de reclamație - trebuie să îl descarci și să îl completezi.

Atenție! Comenzile online primite prin curier nu se returneză în magazin.

Depunerea unei reclamații pas cu pas:

  1. Descarcă și completează formularul de reclamație.
  2. Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.
  3. Prezintă-te la cel mai apropiat magazin staționar cu produsul reclamat și un formular de reclamație completat. Lista magazinelor staționare

Pentru a depune o reclamație, trebuie să ne trimiți ceasul defect și formularul de reclamație completat. Vom răspunde la reclamația ta în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Poți depune o reclamație pentru un ceas în două moduri:

- În cadrul garanției legale
Poți depune o reclamație pentru un produs înainte de expirarea garanției care este valabilă 2 ani de la data primirii ceasului. Cererile de garanție sunt gestionate de Modivo.

- În cadrul garanției de la producător
Reclamația pentru un produs cu garanție de la producător este gestionată de compania care a emis garanția pentru ceas. Vei primi o decizie de reclamație prin e-mail imediat după ce ceasul a fost returnat de la centrul de service.

Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:

- Numărul de comandă - dacă ceasul a fost achiziționat din magazinul online.
Îl găsești în contul tău de client la rubrica "Comenzile mele" sau în e-mailul de confirmare a comenzii. În această situație, ceasul trebuie trimis la noi doar prin curier.

- Numărul bonului fiscal - dacă a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul ceasurilor comandate online la magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare. În această situație, ceasul poate fi trimis la noi atât prin curier cât și în magazin.

- Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.

- Cartea de garanție, dacă este inclusă alături de ceas.

- Formularul de reclamație descărcat și completat.

Depunerea unei reclamații pentru un ceas pas cu pas:

1. Descărcă formularul de reclamație

Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.

2. Pregătește coletul pe care urmează să îl trimiți:

    a. Coletul trebuie să conțină:

      i. Ceasul securizat.

      ii. Formularul de reclamație completat.

      iii. Cartea de garanție, dacă a fost inclusă împreună cu ceasul atunci când l-ai cumpărat.


    b. Închide coletul și notează "RECLAMAȚIE" pe ambalajul pregătit.


Important: Protejează cu grijă coletul împotriva deteriorării în timpul transportului.

3. Trimite coletul gratuit la Modivo:

- GLS

1. Înregistrează returul prin GLS accesând acest link: www.epantofi.ro/returnane și completează datele solicitate. În cazul unei reclamații, poți trimite prin curier atât produsele achiziționate online prin curier, cât și produsele achiziționate din magazin.

2. Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresă în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.

3. Pregătește produsul punându-l într-o cutie de carton împreună cu formularul de reclamație. Sigilează cu grijă coletul. După ce coletul ajunge la noi și este verificat, vei primi o notificare prin e-mail.

- Magazin staționar

1. Prezintă-te la cel mai apropiat magazin staționar cu produsul reclamat și formularul de reclamație completat. Nu uita să notezi pe formular numărul bonului fiscal de pe chitanță.

2. Dacă dorești să trimiți produsul prin curier, înregistrează returul prin GLS de pe site-ul nostru.

3. Atenție! Comenzile online primite prin curier nu se returneză în magazin.

Vei găsi opțiunea de resetare a formularului prin extinderea meniului (trei puncte în dreapta).

ODR-Plattform

În conformitate cu Regulamentul Parlamentului și Consiliului European nr. 524/2013 din 21 mai 2013, furnizăm o legătură electronică către platforma ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR este, printre altele sursa de informații despre formele de soluționare extrajudiciară a litigiilor care pot apărea între antreprenori și consumatori. Vă reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta este: info@epantofi.ro.