Returnarea unui produs

Cum funcționează?

  1. Stabilește modul în care a fost achiziționat produsul.

  2. Completează formularul de returnare online corespunzător.

  3. Returnează produsul folosind metoda aleasă: online sau retur în magazin.

Cum a fost achiziționat produsul?

Online - din contul meu epantofi.ro

Această opțiune este pentru tine în cazul în care:

  • produsul a fost achiziționat prin intermediul site-ului web sau al aplicației mobile,

  • achiziția a fost efectuată din contul tău epantofi.ro.

Conectează-te în contul tău, selectează comanda din listă și urmează instrucțiunile.

Online - în calitate de vizitator (fără a te conecta în contul tău)

Această opțiune este pentru tine în cazul în care:

  • produsul a fost achiziționat prin intermediul site-ului web,

  • achiziția a fost efectuată în calitate de vizitator, fără a te conecta în contul tău.

Click pe butonul "Continuă ca vizitator" și urmează instrucțiunile.

Într-un magazin fizic

Returnează produsul în magazin.

De ce ai nevoie pentru a returna un produs într-un magazin fizic:

  • dovada de achiziție (bonul sau factura),

  • produsul trebuie să fie în ambalajul original și să aibă toate etichetele.

Important: Produsele achiziționate în magazinul fizic pot fi returnate doar în magazin.

Ce se întâmplă atunci când returnez un produs?

Verificarea coletului

După primirea coletului, îl vom verifica în raport cu formularul de returnare completat online. După verificare, vei primi din partea noastră un email de confirmare. Returul nu este acceptat în cazul produselor cu urme de utilizare. Poți citi mai multe informații în Regulamentul magazinului.

Rambursarea

După ce returul este acceptat, în decurs de 5 zile lucrătoare restituim banii. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice.

Restituirea fondurilor se va efectua astfel:

- Dacă ai achitat comanda prin PayU, restituirea se va efectua în contul aferent cardului utilizat la plata comenzii inițiale.

- Dacă ai achitat comanda la curier – ramburs, restituirea se va efectua în contul notat pe formularul de returnare înregistrat online.

Dreptul suplimentar de returnare

Nu uita! Reglementările în vigoare prevăd dreptul de returna produsul achiziționat în termen de 14 zile de la primirea coletului. Epantofi.ro îți oferă un drept suplimentar de returnare în termen de 30 de zile de la primirea produsului.

Pentru a returna produsul, asigură-te că produsul este nedeteriorat, în ambalajul original și are toate etichete atașate. Returul nu este acceptat în cazul produselor cu urme de utilizare.

Returnarea unui produs achiziționat online (pe site sau în aplicație)

Poți înregistra un retur în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii.

Curier GLS

Când completezi formularul de returnare de pe site, curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresă în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul retur. Curierul va lipi pe colet eticheta de retur. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.

Returnarea unui produs cumpărat într-un magazin fizic

Magazin fizic

Produsele achiziționate în magazinul fizic pot fi returnate doar în magazin. Poți merge în oricare magazin fizic epantofi.

Ia cu tine dovada de achiziție (bonul fiscal) și predă produsul într-un magazin fizic. Personalul din magazin îți va solicita să completezi un formular de returnare.

Important: Produsul trebuie să fie în ambalajul original și să dețină toate etichetele.