Regulament

 

REGULAMENTUL MAGAZINULUI ONLINE EPANTOFI.RO

 

I. DISPOZIȚII PRELIMINARE


Bine ai venit în magazinul online epantofi.ro! Ne dorim să fii la curent cu regulile de utilizare a platformei noastre, prin urmare îți oferim câteva informații importante în cadrul Regulamentului Magazinului Online www.epantofi.ro.

1. Regulamentul stabilește toate aspectele importante privind utilizarea platformei noastre. Acesta este un document, care reglementează drepturile și obligațiile tale și ale noastre.

2. Proprietarul magazinului online este MODIVO S.A., cu sediul social în Zielona Góra, Nowy Kisielin - str. Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, ale cărei înregistrări sunt ținute de Tribunalul Districtual din Zielona Góra, Secţia VIII Economică KRS, sub numărul KRS 0000541722, NIP 929-13-53-356, REGON 970569861, BDO 000031285, cu capitalul social PLN 2,008,001.00, plătit integral; adresa de e-mail: info@modivo.pl. număr de telefon de contact: (+48) 68 422 84 04 sau(+48) 507 599 050 (tarif ca pentru un apel standard - conform listei de prețuri a operatorului relevant). Datele de contact pentru clienții români sunt: numărul de telefon +40371783601, adresa de e-mail: info@epantofi.ro (taxat ca pentru un apel standard - conform listei de prețuri a operatorului relevant).

3. Toate comunicatele, reclamele și listele de prețuri privind Produsele prezentate în Magazinul Online reprezintă o invitație la încheierea unui contract în conformitate cu prevederile Codului Civil, însă nu constituie o ofertă în sensul legii.

4. Dorim să îți reamintim că, prin utilizarea Magazinului nostru online, te angajezi să citești cu atenție Regulamentul nostru și să respecți Termenii și condițiile acestuia. Acest lucru îți va permite să te bucuri pe deplin de experiența de cumpărături cu noi. 

 

II. DEFINIȚII


Mai jos sunt prezentate definiții pentru a te ajuta să înțelegi anumiți termeni utilizați în cadrul Regulamentului și care sunt scrise cu majuscule:

a) Aplicație – software-ul (aplicația mobilă) pus la dispoziție de Modivo, destinat a fi instalat pe un dispozitiv mobil deținut de Client și care permite, în special, utilizarea Magazinului online fără a fi necesară lansarea unui browser web.

b) DRC - Departamentul de Relații cu Clienții al Modivo, care poate furniza informații cu privire la activitățile Magazinului online, inclusiv Produsele, Magazinul online și promoțiile organizate. DRC furnizează informații în timpul orelor și prin canalele de contact indicate în Magazinul online la rubrica „Ajutor” sau „Centrul de ajutor”. Costul unui apel către Departamentul de servicii pentru clienți (tarif ca pentru o conexiune standard - conform listei de prețuri a operatorului relevant).

c) Preț - valoarea remunerației brute (inclusiv impozitul) datorată nouă pentru transferul dreptului de proprietate asupra Produsului către tine în conformitate cu Contractul de vânzare, specificată în zloți polonezi sau în altă monedă. Prețul nu include costurile de livrare, cu excepția cazului în care termenii și condițiile Promoției prevăd altfel.

d) DSA - Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind piața unică digitală pentru servicii digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Legea serviciilor digitale) în cadrul magazinului online de conținut care este interzis prin lege, în special conținut care încalcă drepturile de proprietate ale terților sau drepturile lor personale.

e) Client - tu, și anume utilizatorul Magazinului online.

f) Client comercial sau Client Business - ești și tu, dar cu condiția să folosești Magazinul online în calitate de întreprinzător în sensul articolului 3 alineatul (2) din Codul civil, cu excepția întreprinzătorului persoană fizică care încheie un contract legat direct de activitatea sa comercială, atunci când din conținutul acestui contract reiese că acesta nu are un caracter profesional.

g) Codul civil si legislatia privind comertul eletronic si consumatorii - Legea nr. 287 din 17 iulie 2009 (cu modificările ulterioare) - Codul civil, Legea nr. 365 din 7 iunie 2002 privind comerțul electronic, OUG nr. 34 / 2014 privind anumite aspecte ale raporturilor dintre comercianți și consumatori în cadrul Uniunii Europene, Legea nr. 193/2000 privind privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianţi şi consumatori, Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor, OUG nr. 140 / 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.

h) Cont - un serviciu furnizat electronic în cadrul Magazinului online care oferă acces la funcții suplimentare ale Magazinului online. Fiecare cont este marcat cu un nume de utilizator individual și protejat cu o parolă.

i) Coș / Coș de cumpărături - un serviciu furnizat electronic în cadrul Magazinului online care permite plasarea unei comenzi sau efectuarea unei rezervări și utilizarea funcțiilor aferente.

j) MODIVO – adică noi, cu sediul social în Zielona Góra, Nowy Kisielin - str. Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, ale cărei înregistrări sunt ținute de Tribunalul Districtual din Zielona Góra, Secţia VIII Economică KRS, sub numărul KRS 0000541722, NIP 929-13-53-356, REGON 970569861, BDO 000031285, cu capitalul social PLN 2,008,001.00, plătit integral; adresa de e-mail: info@epantofi.ro, număr de telefon de contact: (+48) 68 422 84 04 sau (+48) 507 599) (tarif ca pentru un apel standard - conform listei de prețuri a operatorului relevant). Datele de contact pentru clienții români sunt: numărul de telefon +40371783601, adresa de e-mail: info@epantofi.ro (taxat ca pentru un apel standard - conform listei de prețuri a operatorului relevant).

k) Produs - un articol disponibil în Magazinul online, împreună cu componentele sale, marcat cu un preț și care face obiectul unui Contract de vânzare sau al unei Rezervări.

l) Promoții - termeni și condiții speciale de vânzare sau furnizare de servicii care sunt reglementate sau formulate separat și sunt disponibile în cadrul Magazinului online (de exemplu, reducerea prețului sau a costurilor de expediere).

m) Regulament / Termeni și condiții – prezentele norme și reglementări.

n) Showroom - un magazin staționar / fizic operat de Modivo. Lista Magazinelor disponibile este pusă la dispoziție la plasarea unei Comenzi / efectuarea unei Rezervări.

o) Magazin Online - platforma online operată de noi, disponibilă pe epantofi.ro și în Aplicație, prin intermediul căreia furnizăm servicii electronice în sensul Legii din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (Monitorul Oficial nr. 144, poz. 1204 cu modificările ulterioare). Prin intermediul magazinului online îți permitem, în special, să închei Contracte de vânzare, să utilizezi Rezervări (în funcție de disponibilitatea serviciului) și să utilizezi alte funcții conexe.

p) Vânzătorul - este EPANTOFI MODIVO SRL cu sediul social în București (locația și adresa de livrare: Splaiul Unirii, nr. 4, Sitraco Center II, Bl. B3, Etaj 5, Ap. 5.3., Sector 4) înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr . J40 /11852/2021, CIF: 44565813, număr de telefon: +40371783601 (număr standard gratuit - în funcție de tariful operatorului, adresă de e-mail: info@epantofi.ro cu care închei sau ai încheiat un Contract de vânzare prin intermediul Magazinului Online.

q) Conținut - texte, grafică sau multimedia (de exemplu, informații despre Produse, fotografii ale Produselor, filme promoționale, descrieri, comentarii), inclusiv opere în sensul Legii privind drepturile de autor și drepturile conexe și imagini ale persoanelor fizice, care sunt disponibile în cadrul Magazinului online.

r) Contract de vânzare - un contract de vânzare în sensul Codului civil încheiat la distanță între tine și Vânzător, al cărui conținut constă în Comandă și Regulament și căruia i se aplică în mod corespunzător Politica de confidențialitate și consimțămintele formale suplimentare exprimate de tine.

s) Legea privind drepturile consumatorilor – Legea nr. 296 din 28 iunie 2004 privind Codul consumului, Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor si OUG nr. 34 / 2014 privind anumite aspecte ale raporturilor dintre comercianți și consumatori în cadrul Uniunii Europene.

t) Comandă - o ofertă prezentată de tine Vânzătorului, care este declarația ta de intenție de a încheia un Contract de vânzare. Comanda trebuie să specifice cel puțin un Produs la care se referă contractul și alte date necesare indicate în etapa plasării acesteia. Te rugăm să reții că numai după confirmarea îndeplinirii de către Vânzător a comenzii cu privire la un anumit produs este momentul încheierii Contractului de vânzare cu privire la produsul respectiv.

Menționăm că în Regulament folosim expresii precum „ tu” și „noi”. Dacă scriem „ tu” (ție, pentru tine, de tine, al tău, etc.), ne referim la Client, adică la utilizatorul Magazinului online. Dacă, pe de altă parte, folosim sintagma „noi” (nouă, nostru etc.), ne referim la MODIVO.

 

III. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE ȘI ÎN APLICAȚIA MOBILĂ


Informații generale:


 

1. Poți utiliza Magazinul online cu condiția să fii o persoană fizică cu capacitate juridică deplină sau o persoană juridică sau o entitate organizațională fără personalitate juridică, dar capabilă să dobândească drepturi și să își asume obligații în nume propriu. În cazul în care ai doar o capacitate juridică limitată, pentru a utiliza Magazinul online, trebuie să obții consimțământul cu efecte juridice al reprezentantului tău legal pentru a încheia un contract de prestări de servicii și un Contract de vânzare și să ne prezinți acest consimțământ la cerere. Contractele de vânzare încheiate în cadrul Magazinului online au natura unor contracte încheiate în mod obișnuit pentru chestiuni minore de zi cu zi.

2. Poți utiliza Magazinul online prin intermediul site-ului web sau prin intermediul Aplicației. Pentru a utiliza pe deplin Magazinul online, trebuie să îndeplinești anumite condiții tehnice, pe care ți le prezentăm mai jos în tabel și la punctul 3:
 

Pentru site-ul web

Pentru Aplicație

Computer, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet; acces la e-mail și o adresă de e-mail activă; (browser web: Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Google Chrome, Safari în ultimele 24 de luni; rezoluție minimă recomandată a ecranului: 1024x768; activarea cookie-urilor și Javascript în browserul web.

Un dispozitiv mobil cu acces activ la internet și un sistem Android instalat, actualizat la o versiune nu mai veche de 2 ani și cu servicii Google disponibile sau un sistem iOS actualizat la o versiune nu mai veche de 2 ani. Pentru anumite funcții, un dispozitiv mobil cu o cameră foto și un serviciu de geolocalizare (GPS). Aplicația trebuie să fie actualizată la cea mai recentă versiune disponibilă.

 

3. Dacă dorești să efectuezi o achiziție, și anume să închei un Contract de vânzare, trebuie să ai o adresă de e-mail activă și, în anumite cazuri, o tastatură sau alt dispozitiv care să îți permită să completezi corect formularele electronice.  

4. Prin intermediul Magazinului online furnizăm servicii prin mijloace electronice în sensul Legii nr. 365 din 7 iunie 2002 privind comerțul electronic. Aceste servicii includ în special utilizarea Contului și a funcțiilor acestuia, gestionarea consimțământului pentru comunicările de marketing, plasarea comenzilor și încheierea contractelor de vânzare, rezervări, utilizarea Coșului, accesarea conținutului, primirea de informații comerciale. Dacă utilizezi aplicația, domeniul de aplicare al serviciilor include, de asemenea: scanarea prin intermediul aparatului foto și salvarea codurilor de bare ale produselor selectate pentru a-ți permite să compari prețurile acestora, prezentarea produselor în Magazinul online pe baza fotografiilor produselor selectate încărcate de tine, căutarea prin locația Showroom-ului sau a unui punct de livrare specificat; filtrarea produselor sau a promoțiilor prezentate, de ex. în funcție de mărimea indicată de dvs. (de exemplu, mărimea pantofului) sau de categorie (de exemplu, produse pentru bărbați/femei/copii); prezentarea și gestionarea notificărilor curente direct pe ecranul dispozitivului tău mobil („notificare push”); crearea de liste de produse preferate.

5. Prin utilizarea Magazinului online te angajezi să:

a) să furnizezi toate datele necesare pentru serviciul în cauză, care sunt adevărate și actualizate;

b) să actualizezi cu promptitudine orice date, inclusiv datele cu caracter personal, furnizate în legătură cu încheierea unui Contract de furnizare de servicii, inclusiv servicii furnizate electronic, sau a unui Contract de vânzare;

c) să nu interferezi cu funcționarea Modivo, a Magazinului online sau a Aplicației (interferența cu funcționarea poate include, fără a se limita la, plasarea de Comenzi într-un mod care să justifice suspiciunea de utilizare a unor instrumente de automatizare a procesului de plasare a comenzilor, în special roboți, sau utilizarea serviciilor și funcțiilor puse la dispoziție de Magazinul online într-un mod care să indice intenția de a încălca dispozițiile prezentelor Condiții de serviciu sau legile general aplicabile);

d) să acționezi în conformitate cu dispozițiile legale, cu dispozițiile Regulamentului, precum și cu obiceiurile acceptate în domeniul de aplicare dat și cu principiile de coexistență socială;

e) să achiți Produsul la timp și să ridici la timp Produsul achiziționat prin intermediul Magazinului online;

f) să nu furnizezi, să nu transmiți sau să nu publici conținut ilegal în sensul DSA.

 

Apliicația


6. De asemenea, îți oferim posibilitatea de a utiliza Magazinul online prin intermediul aplicației gratuite „epantofi.ro” pentru dispozitive mobile.

7. Descarcă aplicația numai din Magazinele oficiale:
a) Apple App Store – pentru dispozitive mobile cu sistem de operare iOS;
b) Google Play/Store - Play, pentru dispozitive mobile cu sistem de operare Android.

8. Te rugăm să reții că utilizarea unei Aplicații descărcate dintr-o altă sursă decât Magazinul oficial prezintă riscul de a compromite integritatea Aplicației și de a te conecta la programe malware, ceea ce reprezintă un risc de securitate pentru dispozitivul tău mobil și pentru datele stocate pe acesta.

9. Dacă dorești să utilizezi Aplicația, trebuie să :
a) descarci Aplicația, astfel cum se prevede mai sus;
b) să citești și să accepți acești Termeni și condiții și informațiile privind Aplicația puse la dispoziție în Magazinele menționate la clauza 8 de mai sus; și
c) să instalezi Aplicația pe dispozitivul mobil urmând instrucțiunile afișate atunci când începi procesul de instalare.

10. Dacă dorești să plasezi o Comandă utilizând Aplicația, trebuie să ai un cont activ.

11. Aplicația utilizează tehnologii de stocare a datelor (acces la memoria dispozitivului) pentru a permite funcționarea offline, a accelera încărcarea datelor, a rapoartelor de eroare și a reține preferințele utilizatorului. Accesul la memoria dispozitivului mobil este necesar pentru funcționalitatea Aplicației. Identificatorii de utilizator și de dispozitiv, precum și identificatorii de sesiune, de exemplu, sunt utilizați atât în scopuri de marketing, cât și în scopuri tehnice și sunt stocați până când aplicația este dezinstalată. Unele dintre acestea pot fi resetate la schimbarea pieței în aplicație.

12. Dacă dorești să poți utiliza toate funcțiile aplicației, trebuie să consimți în mod voluntar ca aplicația să acceseze funcționalitățile dispozitivului tău mobil pe care aplicația le solicită.

13. Aplicația îți permite să primești notificări push cu privire la noutăți și promoții în Magazinul online. Dacă dorești să primești aceste notificări, atunci ar trebui, în cadrul opțiunilor din aplicație, să îți dai consimțământul pentru a primi notificări push sau să ne furnizezi informații cu privire la preferințele tale de cumpărături.

14. Nu uita că îți poți retrage consimțământul în orice moment.

 

Cont


 15. În Magazinul online îți poți crea propriul Cont individual. Contul este un serviciu care îți va permite să utilizezi Magazinul online într-un mod și mai convenabil prin salvarea și stocarea datelor tale de adresă, care sunt necesare pentru expedierea promptă a Produselor comandate. În plus, un Cont îți permite să urmărești statusul comenzii tale, să accesezi istoricul comenzilor și al rezervărilor tale și alte funcții oferite în Cont.

16. Pentru a crea un Cont, trebuie să completezi formularul de înregistrare a Contului, apoi să accepți Termenii și condițiile și să faci clic pe căsuța „ Creează un cont ”. Îți vom trimite un mesaj la adresa de e-mail indicată în formularul de înregistrare, în care îți vom cere să confirmi înregistrarea Contului și îți vom spune cum poți face acest lucru.

17. După finalizarea înregistrării Contului, vei primi la adresa de e-mail indicată în formularul de înregistrare un mesaj de confirmare a creării Contului. Din acest moment, între tine și noi se va aplica un Contract de prestare de servicii electronice având ca obiect serviciul Cont. Acest contract este încheiat pe o perioadă nedeterminată și poți citi despre posibilitățile de încetare a acestuia în secțiunea din Regulament referitoare la încetarea Contractului de prestare de servicii.

 

Reclamație cu privire la servicii


18. Dorim să te informăm că, în plus față de reclamațiile privind defectele Produsului, care sunt descrise în secțiunea VIII, ai dreptul de a face reclamații privind activitățile noastre și serviciile pe care le furnizăm electronic. Îți recomandăm să depui aceste reclamații:
a) electronic, prin intermediul formularului on-line de pe site;
b) în scris, la adresa: Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra;

19. În reclamația depusă, te rugăm să indici în special informațiile și circumstanțele referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data neregulii; cererile și datele tale de contact, inclusiv adresa ta de e-mail. Astfel, întregul proces de reclamație va fi mult mai ușor și mai rapid pentru noi.

20. Îți vom răspunde la reclamație la adresa de e-mail pe care ne-ai furnizat-o la depunerea reclamației, cu excepția cazului în care ai convenit în mod individual cu noi asupra unei alte forme de contact.

21. Vei primi un răspuns la reclamație în termen de cel mult 14 zile de la depunerea reclamației.

 

 Rezilierea contractului de servicii


22. Ai dreptul de a denunța contractul de furnizare de servicii electronice încheiat cu noi fără a oferi motive. Pentru a face acest lucru, trebuie să formulezi o declarație corespunzătoare în conformitate cu instrucțiunile de mai jos.

23. Trebuie să ne trimiți declarația ta de retragere din contractul de furnizare de servicii electronice în termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la data încheierii contractului. Poți găsi un model de declarație în anexa la Regulament. În caz de reziliere, contractul se consideră a nu fi fost încheiat.

24. Fără a aduce atingere dreptului indicat la alineatul ( 22), poți rezilia în orice moment și fără a preciza motivul, contractul de furnizare de servicii electronice încheiat cu noi, cu un preaviz de 14 zile. Pentru a face acest lucru, trebuie să ne trimiteți o declarație de reziliere a prezentului contract.

25. Îți recomandăm să trimiți declarațiile menționate la punctele 23 și 24 prin e-mail la adresa:info@epantofi.ro sau în scris la următoarea adresă: Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra.

26. Și noi avem dreptul de a rezilia contractul de furnizare de servicii electronice cu tine în orice moment și cu un preaviz de o lună, dar numai în cazul unor motive importante, în special cum ar fi:
a) o modificare a legislației sau a interpretării care afectează în mod semnificativ furnizarea de servicii electronice;
b) întreruperea activităților comerciale și de servicii active ale Modivo;
c) o modificare a modului în care sunt furnizate serviciile, datorată exclusiv unor motive tehnice sau tehnologice;
d) o modificare a sferei de furnizare a serviciilor cărora li se aplică Termenii și condițiile Regulamentului, prin introducerea de noi, modificarea sau retragerea de către Modivo a unor caracteristici sau servicii existente care fac obiectul Regulamentului;
e) absența activității tale în Magazinul online și a conectărilor la Contul tău pentru o perioadă minimă de 3 ani, așa cum dictează preocuparea noastră pentru protecția adecvată a datelor tale personale.

27. Te rugăm să reții că atât tu, cât și noi vom avea dreptul de a rezilia cu efect imediat contractul dintre tine și noi pentru furnizarea de servicii electronice, în cazul în care cealaltă parte încalcă în mod flagrant prevederile Termenilor și condițiilor cu privire la utilizarea serviciilor. Dacă ești un consumator, îți vom solicita în prealabil să oprești încălcările în termen de 3 zile de la livrarea apelului. Numai nerespectarea acestei somații va duce la rezilierea contractului.

28. În cazul în care observăm că acțiunile tale încalcă în mod flagrant Termenii și condițiile noastre, putem, de asemenea, să luăm măsuri pentru a proteja Magazinul online de producerea de daune și de încălcarea drepturilor altor clienți. Aceasta poate include interzicerea accesului la anumite caracteristici ale Magazinului online, cum ar fi crearea unui cont, plasarea comenzilor, utilizarea rezervărilor, selectarea anumitor forme de livrare sau plată și publicarea de conținut. Această restricție se poate aplica pentru o perioadă de până la 12 luni. Cu toate acestea, dorim să subliniem faptul că, în cazul clienților care sunt consumatori, vom aplica astfel de măsuri numai după o solicitare prealabilă nereușită de încetare a încălcării Termenilor și condițiilor.

29. În cazul în care ți s-a aplicat una dintre procedurile indicate în punctele de mai sus, te rugăm să reții că ai întotdeauna dreptul de a depune o reclamație cu privire la aceasta în conformitate cu punctele 18 - 21 din Termeni și condiții.

30. Cererile și declarațiile menționate la punctele 26 - 28 vor fi trimise la adresa de e-mail pe care ne-ai furnizat-o în momentul înregistrării pentru serviciul respectiv.

 

IV. PLASAREA UNEI COMENZI ÎN MAGAZINUL ONLINE


1. Magazinul nostru online permite Vânzătorului să prezinte de la distanță Produse cu o descriere a caracteristicilor acestora și specificând prețurile de vânzare și, în același timp, în termenii și condițiile specificate în Regulament, îți oferă posibilitatea de a plasa Comenzi pentru aceste Produse și de a încheia ulterior un Contract de vânzare.

2. Nu uita că anunțurile, reclamele, listele de prețuri și alte informații plasate în Magazinul online ar trebui, în caz de îndoială, să fie interpretate nu ca o ofertă, ci ca o invitație de a încheia un contract. În plus, prețurile indicate în Magazinul online sunt prețuri brute (inclusiv taxe). Prețurile pot fi, de asemenea, diferite de cele aplicabile în Magazinele fizice.

3. Dorim să oferim tuturor clienților noștri un sortiment cât mai larg posibil, precum și acces egal la acesta și, din acest motiv, nu efectuăm vânzări cu ridicata sau vânzări de Produse pentru revânzare în Magazinul nostru online. Prin Comenzi cu ridicata înțelegem Comenzile care implică o astfel de cantitate de Produse sau sunt plasate cu o astfel de frecvență încât să indice o dorință de comercializare ulterioară a acestora de către Client. Cu toate acestea, dacă dorești să plasezi o Comandă cu ridicata, te rugăm să ne contactezi direct în calitate de Vânzător prin intermediul datelor de contact furnizate.

4. Promoțiile aplicabile în Magazinul nostru online nu pot fi combinate între ele. Cu toate acestea, nu uita să verifici întotdeauna termenii și condițiile unei anumite Promoții, deoarece este posibil să ți se acorde acolo drepturi mai favorabile decât cele indicate mai sus.

5. După cum se indică mai sus, pentru a încheia un Contract de vânzare în Magazinul online, trebuie mai întâi să plasezi corect o Comandă pentru Produsul pe care dorești să îl achiziționezi. Pentru a plasa o Comandă, trebuie să:
a) cauți modelul de Produs care te interesează în Magazinul online;
b) selectezi din opțiunile disponibile cantitatea, mărimea și culoarea Produsului;
c) dai click pe butonul „Adaugă în Coș”, ținând cont de faptul că adăugarea unui Produs în Coș nu constituie rezervarea acestuia;
d) accesezi fila Coș, unde vei găsi un rezumat al comenzii tale;
e) în Coș ai posibilitatea de a introduce Coduri de Reducere în câmpul marcat, ale căror reguli de utilizare sunt definite în documente separate, anunțuri sau regulamente ale Promoției. De asemenea, în Coș, ai posibilitatea de a elimina singur produse din Comandă sau de a modifica cantitatea de Produse selectate;
f) dai click pe butonul „Către casă” și să completați datele necesare pentru transmiterea comenzii, inclusiv, în special, adresa de e-mail. Acordă o atenție deosebită corectitudinii adresei de e-mail introduse - trebuie să fii utilizatorul sau proprietarul real al acesteia și adresa nu trebuie să conțină erori, deoarece prin intermediul acestei adrese îți vom trimite informații legate de executarea Comenzii și încheierea Contractului de vânzare;
g) dacă deții un Cont, te poți conecta la Contul tău și datele Comenzii vor fi completate automat; trebuie doar să verifici corectitudinea acestora și, în caz de eroare, să corectezi datele în setările Contului tău;
h) selectezi metodele de livrare și de plată și alte informații necesare pentru Comandă;
i) îți exprimi acordul formal, cel puțin în măsura necesară pentru efectuarea comenzii, inclusiv, în special, citirea și acceptarea integrală a Termenilor și condițiilor, dacă nu ai făcut-o deja;
j) dai click pe butonul „Comandă și plătește”, care înseamnă confirmarea corectitudinii datelor conținute în formularul de comandă, acceptarea Termenilor și condițiilor și transmiterea comenzii către vânzător;
k) achiți comanda în conformitate cu metoda de plată selectată. În funcție de metoda de plată aleasă, este posibil să fiți redirecționat către paginile unui furnizor terț de servicii de plată pentru a efectua plata.

6. În cazul în care Comanda plasată de tine include un Produs care nu poate fi achiziționat utilizând o anumită metodă de plată sau de livrare, această restricție poate afecta și celelalte Produse incluse în Comandă.

7. Nu uita că, primirea acestui mesaj nu reprezintă încă o confirmare a încheierii unui Contract de Vânzare, ci are doar caracter informativ.

8. Comanda plasată de tine preliminară, urmând a fi verificată pentru a se stabili posibilitatea acceptării și realizării acesteia.

9. În cazul în care Comanda ta nu trece verificarea pozitivă, aceasta poate fi anulată. Motivele anulării pot include, printre altele:
a) furnizarea de date personale false, incorecte sau care aparțin altei persoane în formularul de Comandă;
b) plasarea Comenzii cu utilizarea de roboți sau alte instrumente de plasare automată a comenzilor, inclusiv boți;
c) existența unei restricții privind plasarea Comenzii, menționată în capitolul III, alin. 28;
d) neplata Comenzii în termenul stabilit în capitolul V, alin. 6;
e) plasarea unei Comenzi cu scopul de revânzare a Produselor incluse în Comandă;
f) plasarea unei Comenzi care încalcă legislația aplicabilă;
g) lipsa Produsului din stocul Vânzătorului;
h) verificarea stării Produsului înainte de expediere sau livrare, care poate dezvălui neconformități ale Produsului față de contract.

10. Imediat după verificarea Comenzii, vei primi de la noi un e-mail:
a) conținând confirmarea din partea Vânzătorului a realizării complete a Comenzii. Acest mesaj reprezintă confirmarea comenzii si încheierii Contractului de Vânzare pentru Produsele incluse în Comandă, iar momentul în care îl primești este considerat momentul încheierii contractului, sau
b) conținând informații despre anularea Comenzii tale, ceea ce înseamnă refuzul de a încheia un Contract de Vânzare cu tine, sau
c) conținând confirmarea din partea Vânzătorului a realizării parțiale a Comenzii și anularea restului Produselor incluse în Comandă. Acest mesaj constituie confirmarea încheierii Contractului de Vânzare doar pentru Produsele incluse în confirmarea realizării Comenzii, iar momentul în care îl primești este considerat momentul încheierii contractului.

11. Contractele de Vânzare sunt încheiate separat pentru fiecare Produs, cu excepția cazului în care din regulamentele specifice, condițiile promoțiilor sau alte reguli de vânzare, care ți-au fost puse la dispoziție și pe care le-ai acceptat, reiese altceva.

12. În cazul în care Comanda ta este anulată integral sau parțial, vei primi o rambursare a plăților efectuate pentru acea parte a Comenzii care a fost anulată. Rambursarea va fi efectuată în termen de 14 zile de la data la care te notificăm despre anulare.

13. Vânzătorul, în măsura în care nu este scutit de obligația emiterii unui bon fiscal care documentează tranzacția, are dreptul să ți-l transmită în format electronic, lucru cu care ești de acord.

14. Dacă soliciți emiterea unei facturi fiscale de la Vânzător, ești de acord ca aceasta să îți fie trimisă pe adresa de e-mail furnizată în timpul plasării Comenzii. Pentru a asigura securitatea datelor, accesul la factura fiscală poate fi protejat prin metode tehnice de autentificare.

15. Vei fi informat despre prețul total al Produsului, inclusiv taxele aferente acestuia, precum și despre costurile de livrare (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) și eventualele alte costuri, în timpul plasării Comenzii, inclusiv în momentul exprimării acordului de a încheia Contractul de Vânzare.

16. Imediat, cel târziu în momentul livrării Produsului către tine, vei primi pe un suport durabil confirmarea încheierii Contractului de Vânzare, împreună cu toate informațiile legale necesare referitoare la acel contract și obiectul său.

17. Pe lângă adresa ta de e-mail, poți fi informat suplimentar despre statusul Comenzii plasate prin mesaje SMS, apeluri telefonice sau prin notificări „push”.

 

V. METODE DE PLATĂ ȘI TERMENE LIMITĂ PENTRU PRODUS


1. Ai posibilitatea de a te familiariza cu metodele de plată disponibile în Magazinul Online, la momentul încheierii Contractului de Vânzare, accesând secțiunea din Magazinul Online care indică metodele de plată, precum și înainte de a plasa Comanda.

2. Metodele de plată disponibile pentru o anumită Comandă pot depinde de Produsele incluse în Comandă sau de metoda de livrare aleasă. Metodele de plată disponibile pentru fiecare Comandă sunt indicate de fiecare dată în timpul plasării acesteia.

3. Dacă alegi metoda de plată „ramburs” de cel puțin trei ori și nu finalizezi aceste plăți, este posibil să fii supus unor restricții privind utilizarea opțiunii de plată „ramburs”.

4. Tranzacțiile efectuate prin plăți electronice și cu cardul de credit sunt procesate, conform alegerii tale, prin intermediul serviciilor autorizate.

5. În cazul în care Vânzătorul nu primește plata din partea ta, dacă ai ales plata în avans, adică plata prin transfer bancar, plata electronică sau cu cardul de credit, Departamentul de Relații cu Clienții poate lua legătura cu tine pentru a-ți oferi suport tehnic privind efectuarea plății.

6. Ne rezervăm dreptul de a anula Comanda și de a nu încheia Contractul de Vânzare în următoarele situații:
a) neplata Comenzii imediat, dar nu mai târziu de 20 de minute de la plasarea Comenzii în cazul plății electronice sau cu cardul.

7. În cazul în care ai ales plata la livrare, ești obligat să efectuezi plata la livrare. Neîndeplinirea obligației de a ridica produsul, în ciuda stabilirii unui termen suplimentar corespunzător, constituie o condiție pentru rezilierea Contractului de vânzare. Cu toate acestea, cele de mai sus nu se aplică Produselor nerefabricate confecționate conform specificațiilor tale individuale sau care răspund nevoilor tale personalizate.

8. Dacă ai ales plata în avans și ai efectuat-o, lipsa preluării Produsului în termenul stabilit și nepreluarea acestuia în termenul suplimentar reprezintă o condiție pentru rezilierea Contractului de Vânzare – în acest caz, Vânzătorul îți va rambursa plata efectuată imediat după ce primește Produsul înapoi, dar nu mai târziu de 14 zile de la rezilierea Contractului. Acest lucru nu se aplică însă Produselor neprefabricate realizate conform specificațiilor tale sau care sunt destinate satisfacerii nevoilor tale personalizate.

 

VI. COSTUL, METODELE ȘI TERMENUL DE LIVRARE A PRODUSULUI 


1. Livrarea Produselor disponibile pentru achiziționare în Magazinul nostru Online se efectuează pe teritoriul României.

2. Livrarea Produsului este contra cost, cu excepția cazurilor în care din conținutul Contractului de Vânzare rezultă altceva, de exemplu, Vânzătorul poate oferi livrare gratuită după atingerea unei anumite valori a Comenzii sau pentru anumite Produse.

3. Metodele și costurile de livrare disponibile în momentul încheierii Contractului de Vânzare îți sunt indicate în secțiunea „Timp și metode de livrare” din Magazinul Online și îți vor fi prezentate de fiecare dată pentru a le selecta în timpul plasării Comenzii.

4. Metodele de livrare disponibile pentru o anumită Comandă pot depinde de Produsele incluse în Comandă sau de metoda de plată aleasă de tine.

5. Pentru anumite Produse, îți oferim și opțiunea de a le ridica personal din magazinul fizic. Dacă această opțiune este disponibilă, o vei putea vedea pe pagina dedicată fiecărui Produs și o vei putea selecta în timpul plasării Comenzii.

6. După încheierea Contractului de Vânzare, îți vom livra Produsul achiziționat în termen de până la 3 zile lucrătoare de la plasarea Comenzii. În cazuri justificate, acest termen poate fi prelungit, dar nu mai mult de 14 zile de la data încheierii Contractului de Vânzare, despre care te vom informa imediat.

7. Acest capitol nu se aplică Rezervărilor.

 

VII. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE


1. Dreptul de a te retrage din Contractul de Vânzare încheiat la distanță este cunoscut ca dreptul de retur al Produsului, care îți permite să te familiarizezi cu Produsul și, eventual, să renunți la achiziționarea acestuia fără a fi necesar să indici motivele și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor menționate mai jos.

2. Pentru a utiliza dreptul menționat la alin. 1, trebuie să depui la Vânzător o declarație de retragere din contract și să prezinți dovada achiziției Produsului. Dovada achiziției poate fi, în special, bonul fiscal.

3. Declarația de retragere din Contractul de Vânzare o poți depune în orice formă, dar îți recomandăm următoarele metode:
– transmiterea declarației prin intermediul sistemului electronic de retur oferit de Magazinul Online în secțiunea Informații retur a Magazinului Online sau conform informațiilor conținute acolo;
– transmiterea declarației prin poștă la adresa: Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, sau prin e-mail la adresa: info@epantofi.ro. Clientul poate folosi modelul de declarație de retragere din contract, care este anexat la Regulament ca Anexa nr. 1.

4. Ai la dispoziție 14 zile pentru a depune declarația de retragere din Contractul de Vânzare.

5. Îți oferim și un drept suplimentar de retragere din Contractul de Vânzare, pe care îl poți exercita în perioada cuprinsă între ziua 15 și ziua 30.
Este important de menționat că dreptul suplimentar de retragere din Contractul de Vânzare poate fi exercitat dacă Produsul returnat este complet, neavariat și nefolosit, având toate etichetele și sigiliile care au fost aplicate pe acesta la momentul livrării, iar tu ai folosit Produsul doar în măsura necesară pentru a-i stabili natura, caracteristicile și funcționarea, și returnezi Produsul Vânzătorului în termenul stabilit la alin. 15. Dacă nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, retragerea din contract nu va fi valabilă.

6. Termenele menționate la alin. 4 și 5 se calculează din ziua livrării Produsului către tine sau, în cazul în care Contractul de Vânzare include mai multe Produse, din ziua în care ai primit ultimul dintre Produsele incluse în Contract.

7. Vânzătorul, cu excepția cazurilor prevăzute de Legea privind drepturile consumatorului, îți va returna toate plățile efectuate de tine în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere din Contractul de Vânzare.

8. Dacă declarația de retragere din Contractul de Vânzare a fost depusă în termenul indicat la alin. 4:
a) Vânzătorul îți va returna prețul plătit pentru Produs folosind aceeași metodă de plată pe care ai folosit-o la plasarea Comenzii sau, în cazul în care aceasta nu este posibilă, folosind o metodă de plată disponibilă și similară, cu condiția ca aceasta să nu implice costuri suplimentare pentru tine, cu excepția cazului în care ai fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare;
b) Vânzătorul îți va returna și costurile de livrare a Produsului către tine, cu excepția cazului în care ai ales o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină metodă standard oferită de Vânzător, caz în care Vânzătorul nu este obligat să îți ramburseze costurile suplimentare suportate.

9. Dacă declarația de retragere din Contractul de Vânzare a fost depusă în termenul indicat la alin. 5:
a) Vânzătorul îți va returna prețul plătit pentru Produs folosind aceeași metodă de plată pe care ai folosit-o la plasarea Comenzii sau, în cazul în care aceasta nu este posibilă, folosind cea mai apropiată metodă de plată disponibilă și fără costuri suplimentare pentru tine.
b) Vânzătorul nu este obligat să îți ramburseze costurile de livrare a Produsului către tine.

10. Vânzătorul nu este obligat să îți ramburseze costurile suportate pentru returnarea Produsului ca urmare a depunerii declarației de retragere din contractul menționat la alin. 2.

11. În cazul în care achiziția este finanțată din fondurile acordate pe baza unui contract de credit de consum, Vânzătorul va returna plățile în contul creditorului.

12. Dacă Vânzătorul nu a propus să preia el însuși Produsul, acesta poate amâna returnarea plăților primite de la tine până la primirea Produsului returnat sau până la furnizarea de către tine a dovezii că ai trimis Produsul înapoi, în funcție de care dintre aceste evenimente are loc mai întâi.

13. Nu uita că ești responsabil pentru diminuarea valorii Produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod diferit de cel necesar pentru a-i stabili natura, caracteristicile și funcționarea.

14. Cu respectarea alin. 15, trebuie să returnezi Produsul Vânzătorului în termen de cel mult 14 zile de la data la care ai anunțat retragerea din Contractul de Vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul a propus să preia el însuși Produsul. Termenul este respectat dacă trimiți Produsul înapoi înainte de expirarea acestuia:
 la adresa Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra sau, în cazul în care declarația de retragere din contract este făcută prin intermediul sistemului electronic de retur oferit de Magazinul Online, la adresa indicată pe eticheta generată. Te rugăm să atașezi dovada achiziției.

15. În cazul în care te folosești de dreptul suplimentar de retragere din Contractul de Vânzare menționat la alin. 5, retragerea va fi valabilă doar dacă returnezi Produsul către Vânzător cel târziu în ultima zi a termenului menționat la alin. 5. Termenul este respectat dacă trimiți Produsul înapoi înainte de expirarea acestuia.

16. Dacă Produsul ți-a fost livrat înainte de expirarea termenului de retragere din contractul de credit de consum încheiat cu creditorul ales în legătură cu Contractul de Vânzare și ai exercitat dreptul de retragere din contractul de credit de consum, Contractul de Vânzare rămâne în vigoare, iar Vânzătorul are dreptul să solicite de la tine plata sumelor datorate în baza Contractului de Vânzare, cu excepția cazului în care returnezi imediat Produsul Vânzătorului. Produsul trebuie returnat la adresa: Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra (te rugăm să atașezi dovada achiziției). Reamintim, de asemenea, că regulile privind exercitarea dreptului de retragere din contractul de credit de consum sunt reglementate separat în relația dintre tine și creditorul cu care ai încheiat contractul de credit de consum.

17. Există cazuri în care nu ai dreptul de a te retrage din contractul de vânzare, iar aceste cazuri sunt specificate în art. 38 din Legea privind drepturile consumatorilor. În special, acest drept nu se aplică contractelor:
a) în care obiectul este un Produs confecționat la comandă, conform specificațiilor tale sau destinat nevoilor tale personalizate;
b) în care obiectul este un Produs livrat într-un ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
c) în care obiectul constă în Produse care, prin natura lor, sunt inseparabil legate de alte obiecte după livrare.

 

VIII. RECLAMAȚII PRIVIND PRODUSUL


1. Ca Vânzător, suntem obligați să îți furnizăm Produsul conform contractului, în sensul art. 4 din OUG nr. 140 / 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. În cazul constatării unei neconformități a Produsului cu contractul, ai dreptul de a depune o reclamație la Vânzător, adică la noi, în modul specificat în acest capitol.

2. În situația prevăzută la alin. 1, în cadrul reclamației poți solicita Vânzătorului repararea sau înlocuirea Produsului. De asemenea, poți solicita reducerea prețului acestuia sau rezilierea contractului în conformitate cu prevederile articolului 11, alin. 5 din OUG nr. 140 / 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (adică dacă Vânzătorul a refuzat să repare sau să înlocuiască produsul; nu a reparat sau nu a înlocuit produsul; a încercat să repare sau să înlocuiască produsul, dar acesta încă nu este conform contractului; a declarat că nu va repara sau înlocui produsul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente majore pentru consumator; produsul este esențial neconform cu contractul).

3. Răspunderea Vânzătorului pentru neconformitatea Produsului cu contractul este valabilă timp de 2 ani de la data livrării acestuia.

4. Informații suplimentare despre drepturile tale legate de neconformitatea Produsului cu contractul sunt disponibile în secțiunea Informații garanție de pe site-ul nostru epantofi.ro.

5. Mai jos îți prezentăm instrucțiuni scurte despre modalitățile de depunere a reclamației:
a) Reclamația poate fi depusă în scris prin trimiterea unui formular de reclamație împreună cu Produsul, în acest scop:
–  îți punem la dispoziție un formular pentru reclamație, disponibil pe site-ul nostru epantofi.ro în secțiunea Informații garanție.
–  în reclamație trebuie să introduci datele tale ca persoană care reclamă Produsul și să adaugi o descriere a defectului (neconformității cu contractul), precum și una dintre cerințele de reclamație menționate la alin. 2.
–  în reclamație poți specifica că, în cazul în care repararea sau înlocuirea Produsului este imposibilă sau nu poate fi efectuată într-un termen rezonabil, dorești reducerea prețului Produsului cu o sumă determinată sau dorești să îți exercite dreptul de a rezilia contractul de vânzare (returnarea Produsului).
–  atașează la reclamație dovada achiziționării Produsului reclamat (de exemplu, bonul fiscal).
–  trimite reclamația împreună cu Produsul la adresa: Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra.
b) Dacă epantofi.ro va oferi funcționalitatea de generare a reclamațiilor utilizând un sistem electronic dedicat, vei fi informat despre acest lucru pe site-ul nostru sau în Aplicație. În acest caz, trebuie să completezi datele necesare și să trimiți reclamația împreună cu Produsul reclamat la Vânzător în modul și la adresa indicată de sistemul respectiv.

6. În situația prevăzută la alin. 5, trebuie să pui la dispoziția Vânzătorului Produsul care urmează să fie reparat sau înlocuit, Vânzătorul îl va ridica de la tine pe cheltuiala sa. În cazul rezilierii contractului de vânzare, returnează Produsul Vânzătorului pe cheltuiala acestuia.

7. Detalii despre modalitățile oferite de Vânzător pentru ridicarea gratuită a Produsului reclamat de la tine se găsesc în secțiunea Informații garanție de pe site-ul epantofi.ro.

8. Vei primi un răspuns la reclamația ta în termen de 14 zile de la primirea acesteia de către Vânzător.

9. În cazul în care depui o reclamație în modul specificat la alin. 5, răspunsul la reclamație îți va fi trimis pe adresa de e-mail pe care ai furnizat-o, iar în lipsa unei adrese de e-mail sau dacă Vânzătorul constată că aceasta este incorectă, răspunsul va fi trimis la numărul de telefon pe care l-ai furnizat.

10. Indiferent de dreptul de a depune o reclamație pentru neconformitatea Produsului cu contractul, poți avea dreptul de a depune o reclamație în temeiul garanției, dar numai în cazurile în care garanția a fost acordată explicit.

11. Garanția este oferită printr-o declarație de garanție care stabilește obligațiile garantului, adică ale entității care acordă garanția, și drepturile tale în cazul în care Produsul nu are caracteristicile specificate în declarația respectivă.

IX. CONTRACTE CU CLIENȚI BUSINESS (PERSOANE JURIDICE, INTREPRINZATORI)


1. Dispozițiile acestui capitol se aplică exclusiv dacă ești comerciant, profesionist, și au prioritate în cazul unor discrepanțe față de restul Regulamentului.

2. Vânzătorul are dreptul de a renunța la Contractul de Vânzare încheiat cu persoana juridică sau întreprinzătorul în termen de 14 zile de la data încheierii acestuia. Renunțarea la Contractul de Vânzare, în acest caz, poate avea loc fără a fi necesară furnizarea unui motiv și nu generează nicio revendicare din partea ta împotriva Vânzătorului.

3. Vânzătorul are dreptul de a restricționa metodele de plată sau livrare disponibile, inclusiv de a solicita o plată anticipată integrală sau parțială.

4. În momentul în care Vânzătorul predă Produsul transportatorului, beneficiile și povara legate de Produs, precum și riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a Produsului, trec la Clientul Business.

5. Conform art. 2 alin. 4 din OUG nr. 140 / 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru Produs față de persoana juridica sau comerciant este exclusă.

6. Putem rezilia Contractul de Prestare a Serviciilor sau orice contract de licență încheiat conform Regulamentului cu efect imediat și fără a fi nevoie de a indica motivele, prin trimiterea unei declarații corespunzătoare Clientului Business în orice formă.

7. Noi, angajații noștri, reprezentanții autorizați și procuratorii noștri nu ne asumăm răspunderea față de Clientul Business pentru daune de orice fel, inclusiv pierderi de profit, cu excepția cazului în care dauna a fost cauzată intenționat de aceștia.

8. Orice dispute care apar între noi și Clientul Business vor fi soluționate de instanța competentă în funcție de sediul Modivo.

9. În ceea ce privește Clienții Business, putem modifica unilateral Regulamentul în orice moment.

10. În relația cu Clienții de Afaceri, capitolele III alin. 20 și 21, precum și capitolele VII și VIII din Regulament nu se aplică.

 

X. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE


1. Suntem operatorul datelor tale personale.

2. Furnizarea datelor tale personale este voluntară, dar necesară pentru crearea unui Cont, utilizarea anumitor servicii electronice, încheierea unui Contract de Vânzare sau efectuarea unei Rezervări.

3. Informații detaliate referitoare la protecția datelor personale sunt disponibile în secțiunea „Politica de Confidențialitate” din Magazinul Online.

 

XI. COMBATEREA CONȚINUTULUI ILEGAL


1. În Magazinul nostru Online sunt disponibile servicii intermediare în sensul DSA. Aceste servicii sunt destinate consumatorilor pe teritoriul României și includ:
a) recenzii/feedback – funcție care permite postarea de recenzii despre produse;

2. Pentru a te asigura că poți utiliza Magazinul Online în siguranță, facem toate eforturile pentru a elimina din serviciile menționate anterior conținuturile ilegale imediat ce aflăm despre ele și le verificăm. Astfel, utilizând Magazinul Online, te angajezi de asemenea să nu furnizezi, să nu transmiți și să nu publici conținuturi ilegale.

3. Conținuturile ilegale reprezintă informații care, fie prin ele însele, fie prin referire la o acțiune specifică, nu sunt conforme cu legislația în vigoare. Conținuturile ilegale pot include, în special, cele care încalcă drepturile de autor, conținuturi discriminatorii, jignitoare, vulgare, incitând la ură sau care, în alt mod, încalcă drepturile personale, precum și prezentarea de Produse și informații despre acestea care nu îndeplinesc cerințele legale sau care încalcă drepturile altor entități.

4. În plus, în ceea ce privește serviciul de postare a recenzilor despre Produse, poți să le publici cu condiția să fi achiziționat efectiv Produsele evaluate și, de asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza publicarea recenzilor care:
a) sunt înșelătoare;
b) au fost scrise în schimbul unei recompense;
c) conțin conținuturi publicitare, de marketing sau fac referire la așa-numita „plata pentru produs”;
d) conțin linkuri către site-uri web;
e) încalcă drepturile personale sau principiile de conviețuire socială;
f) conțin date personale sau alte date sensibile;
g) nu se referă la produs;
h) conțin conținuturi vulgare sau considerate în general jignitoare, recenziile fiind verificate automat pentru a identifica anumite cuvinte recunoscute ca vulgare sau jignitoare

5. Putem afla despre conținuturile ilegale atât din propriile noastre observații, cât și prin informațiile primite de la orice persoană sau entitate, inclusiv de la entități de încredere care semnalează, iar astfel de raportări sunt întotdeauna tratate cu prioritate.

6. Nu efectuăm o identificare și verificare automată a conținuturilor ilegale, iar toate deciziile în acest sens sunt luate după ce primim informații despre existența lor și de către persoane care au competențele necesare.

7. Dacă ai identificat un conținut ilegal în serviciul nostru, ai dreptul să ne informezi. Poți face acest lucru prin intermediul punctului de contact electronic disponibil pe pagina Magazinului Online în secțiunea referitoare la conținuturile ilegale și alegând opțiunea de raportare a conținutului ilegal.

8. Imediat ce avem cunoștință de existența unui conținut ilegal, îl vom elimina sau vom împiedica accesul la acesta.

9. În cazul în care un utilizator al serviciului nostru transmite conținuturi ilegale sau neconforme cu Regulamentul, putem aplica:
a) restricții de vizibilitate asupra anumitor informații, inclusiv ștergerea acestora, interzicerea accesului la ele sau declassificarea lor;
b) suspendarea, încetarea sau restricționarea altor plăți;
c) suspendarea sau încetarea furnizării serviciului în totalitate sau parțial;
d) suspendarea Contului sau rezilierea contractului de prestare a serviciilor prin intermediul canalelor electronice în ceea ce privește Contul.

10. Decizia, împreună cu motivarea acesteia, luată ca urmare a raportării unui conținut, va fi transmisă pe adresa de e-mail a persoanei care a raportat și a utilizatorului interesat de serviciu.

11. Subliniem că acționăm întotdeauna cu respect față de drepturile fundamentale ale utilizatorilor serviciilor noastre, precum și față de libertatea de exprimare și de informație. În același timp, oferim utilizatorilor interesați de serviciul respectiv justificarea restricțiilor pe care le-am aplicat.

12. Dacă ești un utilizator al acestui serviciu, inclusiv dacă ai raportat conținuturi ilegale și nu ești de acord cu decizia noastră sau justificarea acesteia, menționată în pct. 8 sau 9, ai dreptul de a formula o reclamație în termen de 6 luni de la informarea cu privire la aceasta. Atunci când este posibil, îți vom răspunde rapid la reclamația ta și îți vom explica obiecțiile pe care le-ai raportat. Reclamația trebuie să fie formulată electronic prin intermediul punctului nostru de contact electronic, alegând opțiunea de raportare a plângerii. Punctul de contact este disponibil pe pagina Magazinului Online în secțiunea referitoare la conținuturile ilegale.

13. Te rugăm să reții că, în cazul în care faci raportări sau plângeri care sunt evident neîntemeiate, avem dreptul, după o avertizare prealabilă fără rezultat, să suspendăm procesarea acestora pentru o perioadă de până la 12 luni.

14. Legea ne obligă să acționăm în conformitate cu un mandat emis de o autoritate judecătorească sau administrativă, conform instrucțiunilor stabilite sau să furnizăm informațiile solicitate. În acest caz, dacă aceste acțiuni te vizează pe tine sau conținuturile transmise de tine, te vom informa despre primirea unui astfel de mandat în termenul stabilit în acesta, sau, în lipsa unei astfel de date limită, cel mai târziu în momentul efectuării acestor acțiuni.

15. Informații suplimentare pot fi obținute pe pagina Magazinului Online în secțiunea referitoare la conținuturile ilegale.


XII. LICENȚE


1. Drepturile exclusive asupra conținutului furnizat/publicat în cadrul Magazinului Online de noi sau de contractanții noștri, în special drepturile de autor, denumirea Magazinului Online (marca înregistrată), elementele grafice incluse, software-ul (inclusiv Aplicația) și drepturile asupra bazelor de date, sunt protejate legal și ne aparțin nouă sau entităților cu care am încheiat contracte adecvate. Ești îndreptățit să utilizezi aceste Conținuturi, inclusiv Aplicația, fără plată, și de asemenea să utilizezi Conținuturile publicate conform legislației și deja distribuite de alți clienți în cadrul Magazinului Online, dar exclusiv în scopuri personale și doar pentru a folosi corect Magazinul Online, la nivel mondial. Utilizarea Conținutului, inclusiv a Aplicației, în alte scopuri este permisă doar cu acordul prealabil, expres, acordat de entitatea îndreptățită, în scris sub sancțiunea nulității.

2. Prin publicarea în cadrul Magazinului Online (inclusiv prin intermediul Aplicației) a oricărui Conținut, în special a graficelor, comentariilor, recenziilor sau declarațiilor pe Contul tău sau în alt loc din Magazinul Online, ne acorzi o licență non-exclusivă, gratuită pentru utilizarea, păstrarea, modificarea, eliminarea, completarea, prezentarea publică, reproducerea și distribuirea (în special pe Internet) a acestor Conținuturi, pe teritoriul întregii lumi. Dreptul acesta include capacitatea de a acorda sublicențe în măsura necesară pentru realizarea Contractului de Vânzare sau a Contractului de Prestare a Serviciilor (inclusiv funcționarea și dezvoltarea Magazinului Online), precum și autorizația de a exercita, singuri sau prin intermediul terților, drepturi derivate în ceea ce privește elaborarea, adaptarea, modificarea și traducerea lucrărilor conform Legii nr. 8 din 14 martie 1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. În măsura în care nu ai dreptul de a acorda licențele menționate în prezentul alineat 2, te angajezi să obții pentru noi licențele corespunzătoare.

3. Indiferent de cele de mai sus, Aplicația este obiectul drepturilor de autor ale Modivo. Odată ce instalezi Aplicația pe dispozitivul tău mobil, îți acordăm o licență non-exclusivă pentru utilizarea Aplicației, care include reproducerea Aplicației exclusiv în legătură cu descărcarea acesteia pe dispozitivul mobil, precum și instalarea și rularea Aplicației pe dispozitivul tău mobil. Poți instala Aplicația pe un număr nelimitat de dispozitive mobile, cu condiția să instalezi o singură copie a Aplicației pe fiecare dispozitiv mobil.

4. Nu ai dreptul în special să traduci, să adaptezi, să modifici layout-ul sau să efectuezi orice alte modificări în Aplicație, inclusiv în codul său sursă, cu excepția cazurilor permise de lege, de asemenea, nu ai dreptul să utilizezi Aplicația în scopuri comerciale.

5. Pentru contractul de licență în ceea ce privește posibilitatea de reziliere se aplică prin analogie dispozițiile din capitolul III, alineatele 23-30 din Regulament.

 

XIII. METODE EXTRAJUDICIARE DE SOLUȚIONARE A LITIGIILOR


1. Ai dreptul de a beneficia de soluționarea amiabilă a disputelor consumatorilor.

2. Detalii privind modalitățile și accesul la formele nejudecătorești de soluționare a disputelor se regăsesc la următoarele adrese:
a) https://anpc.ro/ce-este-sal/
b) https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/out-of-court-procedures/index_pl.htm

3. În plus, la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ este disponibilă platforma sistemului european de soluționare a disputelor între consumatori și comercianți (platforma ODR). Platforma ODR este un site interactiv și multilingv, având un punct de contact unic pentru consumatori și comercianți care doresc să soluționeze pe cale amiabilă o dispută legată de obligațiile contractuale rezultate dintr-un contract de vânzare online sau un contract de prestare a serviciilor.

4. Următoarele prevederi au caracter informativ și nu constituie obligația noastră de a utiliza metode nejudecătorești de soluționare a disputelor.

 

XIV. DISPOZIȚII FINALE


1. Regulamentul intră în vigoare începând cu data de 11.01.2025 r.

2. Avem dreptul de a modifica Regulamentul în cazul în care apare cel puțin unul dintre următoarele motive importante:
a) modificarea normelor legale care reglementează vânzarea produselor sau prestarea serviciilor pe cale electronică, care afectează drepturile și obligațiile reciproce stabilite în contractul încheiat între tine și noi sau modificarea interpretării acestor norme legale ca urmare a hotărârilor instanțelor, deciziilor, recomandărilor sau indicațiilor autorităților sau organelor competente;
b) modificarea modului de prestare a serviciilor, cauzată exclusiv de considerații tehnice sau tehnologice (în special actualizarea cerințelor tehnice menționate în acest regulament);
c) modificarea domeniului de prestare a serviciilor la care se aplică prevederile regulamentului, prin introducerea de noi funcționalități, modificarea sau retragerea funcțiilor sau serviciilor existente reglementate de Regulament.

3. În cazul modificării regulamentului, îți vom pune la dispoziție textul său consolidat prin publicarea în Magazinul Online și printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o la încheierea contractului de prestare a serviciilor pe cale electronică. Dacă Modivo nu dispune de adresa ta de e-mail, mesajul privind modificarea regulamentului îți va fi transmis prin notificări în Aplicație.

4. Modificarea regulamentului intră în vigoare după 14 zile de la trimiterea informației despre modificare. În cazul clienților care au încheiat un contract de prestare a serviciilor, adică au un cont, aceștia au dreptul de a rezilia contractul de prestare a serviciilor în termen de 14 zile de la notificarea despre modificarea regulamentului. Modificările regulamentului care sunt favorabile clienților-consumatori, în special cele care le acordă drepturi suplimentare, intră în vigoare începând cu data menționată în regulament, iar în lipsa unei astfel de mențiuni – din ziua în care noi trimitem informația despre modificarea regulamentului. Modificarea regulamentului nu afectează contractele de vânzare încheiate de client înainte de modificarea Regulamentului.

5. Art. 2-4 nu se aplică modificărilor regulamentului din capitolul IX referitor la Clienții Business, pentru care modificările pot fi efectuate fără a fi necesară justificarea și în orice moment.

6. Contractele încheiate în Magazinul Online sunt redactate în limba română.

7. Magazinul Online nu oferă mijloace suplimentare de comunicare online, așa cum este menționat în art. 8 alin. 1 si art. 58 alin. 3 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

8. Oferim mijloace tehnice și organizatorice adecvate gradului de risc pentru securitatea funcțiilor sau serviciilor prestate în baza contractului de prestare a serviciilor și corectitudinii datelor furnizate. Utilizarea serviciilor electronice este asociată cu riscuri tipice legate de transmiterea datelor prin Internet, cum ar fi răspândirea, pierderea sau accesarea acestora de către persoane neautorizate.

9. Conținutul regulamentului este disponibil gratuit la următoarea adresă URL: ................. precum și în cadrul aplicației, unde poate fi consultat în orice moment și poate fi tipărit. Regulamentul este disponibil pentru tine de fiecare dată, cel târziu în momentul exprimării voinței de a încheia contractul, precum și îți este trimis sub formă de e-mail imediat după încheierea acestuia, nu mai târziu de momentul livrării produsului sau înainte de începerea prestării serviciului.

10. Utilizarea Magazinului Online prin intermediul browserului de internet sau aplicației, inclusiv plasarea unei comenzi, precum și stabilirea unei conexiuni telefonice cu serviciul de asistență pentru clienți, poate fi asociată cu necesitatea de a suporta costuri de conectare la rețeaua de internet (taxa pentru transmiterea datelor) sau costurile apelurilor telefonice, conform planului tarifar al furnizorului de servicii utilizat.

11. În problemele nereglementate în prezentul regulament se aplică prevederile legale în vigoare ale dreptului român, în special: Codul Civil, Legea nr. 365 din 7 iunie 2002 privind comerțul electronic, OUG nr. 34 / 2014 privind anumite aspecte ale raporturilor dintre comercianți și consumatori în cadrul Uniunii Europene, Legea nr. 193/2000 privind privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianţi şi consumatori, Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor, OUG nr. 140 / 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și alte prevederi legale relevante. Alegerea dreptului român pe baza prezentului regulament nu privează consumatorul de protecția acordată prin norme care nu pot fi excluse prin contract între vânzător și consumator, conform legii care, conform reglementărilor competente, ar fi aplicabilă în cazul absenței alegerii.

12. Prevederile prezentului regulament nu exclud și nu limitează niciunul dintre drepturile consumatorilor care le revin în baza prevederilor legale obligatorii, iar eventualele ambiguități vor fi interpretate în favoarea consumatorului. În cazul oricărei neconcordanțe neintenționate între prevederile prezentului regulament și cele de mai sus, prevederile legale au prioritate și sunt aplicate de către Modivo.

 

Regulamentele anterioare sunt disponibile mai jos:
- valabil până la data de 2025-01-10
- valabil până la data de 2024-04-03
- valabil până la data de 2023-07-17
- valabil până la data de 2022-12-07
- valabil până la data de 2022-07-05
- valabil până la data de 2022-01-21
- valabil până la data de 2022-01-12
- valabil până la data de 2021-08-31
- valabil până la data de 2021-01-24
- valabil până la data de 2020-03-26
- valabil până la data de 2017-02-27

 


ANEXA  

MODEL DE FORMULAR PENTRU REZILIEREA CONTRACTULUI

(acest formular trebuie completat și trimis doar în cazul dorinței de a renunța la contract)

Destinatar:

Epantofi Modivo SRL cu sediul în Sitraco Center 2, Splaiul Unirii 4, tr. 3, ap. 5.3 sector 4, București și locul de muncă în WDP Industrial Park, Depozitul Epantofi, Șos. Ștefănești nr. 8-8 A, Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov, nr. ONRC: J40 / 11852 / 2021, CUI: 44565813, e-mail: info@epantofi.ro (**)

 

Eu/Noi() prin prezenta informez/informăm() despre renunțarea mea/nostră la contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*) la contractul de livrare a următoarelor bunuri(*) la contractul de execuție constând în realizarea următoarelor bunuri(*)/la furnizarea următoarei servicii(*)

Data încheierii contractului (*)/recepției(*)

Numărul de Comandă (dacă este cazul; opțional)

Numele și prenumele consumatorului(-ilor)

Adresa consumatorului(-ilor)

 

Semnătura consumatorului(-ilor) (doar dacă formularul este trimis în format fizic)

Data

 

(*) Taie peste opțiunea nedorită

(**) Dacă renunțarea se referă la un contract de furnizare de servicii prin mijloace electronice, trebuie să indici destinatarul:**: 

MODIVO SA / eobuwie.pl 

Nowy Kisielin – Naukowa 15, 

66-002 Zielona Góra, info@epantofi.ro